Kauno lopšelio-darželio „Tukas“ 2019-2020 m.m. II pusmečio ugdytinių pasiekimų ir pažangos, pamokų lankomumo bei neformalaus švietimo analizė parsisiųsti Adobe PDF formatu
Kauno lopšelio-darželio „Tukas“ 2019-2020 m.m. I pusmečio ugdytinių pasiekimų ir pažangos, pamokų lankomumo bei neformalaus švietimo analizė parsisiųsti Adobe PDF formatu
Kauno lopšelio-darželio ,,Tukas” 2018-2019 mokslo metų vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo apibendrinimas parsisiųsti Adobe PDF formatu
Kauno lopšelio-darželio „Tukas“ ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas
UGDYMO PASIEKIMAI IR JŲ VERTINIMAS
Vertinimo metodai:
1. Pokalbis;
2. Stebėjimas;
3. Kūrybiniai darbai.
Vertinimo organizavimas:
1. Skatinti vaikus įsivertinti save ir įvertinti bendraamžius;
2. Fiksuoti individualius ugdytinių pasiekimus „Vaikų pažangos ir pasiekimų aplankuose“ ir 2 k. metuose pateikti rezultatus tėvams;
3. Specialiojo ugdymo komisijos posėdžiuose aptarti ugdytinių pasiekimus.
Tėvų informavimo būdai:
1. Individualūs pokalbiai;
2. Tėvų susirinkimai;
3. Ikimokyklinio amžiaus ugdytinių „Vaikų pažangos ir pasiekimų aplankai“.
Administracijos informavimo būdai:
1. Individualiai;
2. Dokumentacijos pateikimas (grupių auklėtojos pateikia vertinimo rezultatus).
Sonata Lažauninkienė (Kauno lopšelis-darželis „Tukas“) „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiko savo veiklos įsivertinimo procesas: pedagogų įžvalgos“ (Jaunųjų mokslininkų darbai, Nr. 50(2), 2020). Straipsnį parsisiųsti Adobe PDF formatu
Sonata Lažauninkienė (Kauno lopšelis-darželis „Tukas“) „Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo ikimokykliniame amžiuje reikšmė mokymosi visą gyvenimą kontekste“